18.6.2022

Neviditelné firmy

Od zadax.cz


Pokud máte firmu, která vyrábí nebo produkuje výrobky, které jdou rovnou k cílovému zákazníkovi, všichni vás znají. Uvedeme příklad, vyrábíte Coca-colu nebo auta Škoda, a zná vás celý svět. Ale kdo zná firmu, která vyrábí pro Coca-Colu skleněné láhve, nebo nádrže, v kterých se Coca-cola míchá a vyrábí. stejně tak jako u Škodovky, víte, která firma vyrobila plastové díly a která firma vyrobila stroje, na kterých se vstřikují plastové díly? Kdo vyrobil soustruh, na kterém se obrábí hřídele apod? Kdo vyrobil světlomety? Tohle všechno jsou pro konečného zákazníka anonymní firmy, bez kterých by ale finální výrobek nikdy nevznikl. Takové firmy málokdy investují do reklamy, kterou uvidíte v televizi nebo na billboardech. Tak uvidíte reklamu až na finální výrobek.

strojírenství

Firma vyrábějící např. obráběcí stroje je odkázaná převážně na veletrhy a výstavy, nebo přímé oslovování potencionálních zákazníků obchodníkem. Ten musí udělat průzkum trhu, zákazníky vyhledávat a stroje jim nabízet. Příkladem veletrhů může být Mezinárodní strojírenský veletrh, který se koná každoročně na podzim v Brně. Chcete-li se ve světě strojírenských strojů zviditelnit, musíte se veletrhu zúčastnit jako vystavující. Je to ideální způsob reklamy, můžete získat mnoho kontaktů a uzavřít předběžné smlouvy, které se mohou proměnit ve velmi výhodné obchodování.

strojírenství

Pokud vyrábíte díly pro automobilový průmysl, jako třeba firma HRO-TECH, pojedete své stroje na vstřikování plastů předvádět na veletrh Plastex nebo Autotec, které se rovněž konají v Brně. A nejen stroje, ale i své výrobky, které už pro automobilový průmysl sériově vyrábíte. Můžete být malá firma, co do počtu zaměstnanců nebo plochy výrobní haly, ale to neznamená, že nemáte výkonné stroje, které umí vyrobit tisíce důležitých součástek, bez kterých by se neobešla závěrečná montážní firma.